Forretnings – og Leveringsbetingelser

  • Home
  • Forretnings – og Leveringsbetingelser

Priser :

Alle priser er angivet i DKK og er inklusive alle evt. danske afgifter samt dansk merværdiafgift ( Moms ) 25% moms.

Levering :

KayCee Copenhagen leverer alle ordrer over 500 DKK fragtfrit med GLS. Hvis du ikke er hjemme, eller har angivet alternativ leveringsmulighed ved levering, vil du fra vores logistik partner ( p.t.GLS ) modtage en advisering om, at din pakke kan afhentes på nærmeste “GLS PakkeShop ” Derefter har du et rimeligt antal dage til at afhente forsendelsen. Dato for seneste afhentning vil fremgå af GLS’s advisering. Hold øje med sidste afhentnings dato, så pakken ikke går retur.

Nærmeste “GLS PakkeShop” kan findes på www.gls.dk

Ønsker du, at vi leverer med Post Danmark, tillægger vi kr. 50,- for den ekstra fragt, Post Danmark fakturerer.

Vi forbeholder os ret til at fremsende med andre logistik partnere end de i teksten angivne, men naturligvis uden nogen merudgift for dig.

 

Returret

Hos KayCee Copenhagen bytter vi altid med et smil. Vi ønsker naturligvis, at du er tilfreds med din vare og får glæde af den i mange år fremover.

Hvis du  mod forventning skulle fortryde dit køb har du i følge købeloven 14 dage fra afsendelse til at meddele os, at du fortryder købet og herefter har du 14 dage til at sende den retur, således, at den er os i hænde senest 30 dage efter afsendelse fra vort lager. Det er vigtigt, at du følger disse frister.
Enhver returnering KAN KUN SKE med forhåndsaftale med KayCee Copenhagen på tlf. +45 20649939 alt. info@kaycee.dk , hvorfra du vil modtage en tilkendegivelse om,  at vi kan modtage din retur forsendelse. Enhver forsendelse uden en sådan forhåndsaftale kan/vil blive afvist.

Det er derfor vigtigt, at din forsendelse er påført navn på medarbejder, der har godkendt din returnering, samt evt. referencenummer, samt at du vedlægger kopi af faktura mv. således at det kan lette behandlingen af din returnering.

Vi beder dig anvende den vedlagte ( gratis ) retur label fra GLS, som kun kan aktiveres med godkendelse fra KayCee Copenhagen. Vi modtager ingen returforsendelser, der sendes per. efterkrav.

Vi vil naturligvis gøre alt for, at du får bedst mulig service og en god oplevelse med at handle  hos KayCee Copenhagen. Hvis der går noget galt i forsendelses processen, er det altid en god ide at ringe på +45 2064 9939. Så finder vi en løsning.

Vigtigt

Returvarer skal altid være i original emballage, og prismærker og andet originalt vedhæng, så som hang tags, ekstra knapper skal være intakte.
Når varen er modtaget og godkendt, overføres købsprisen/ det aftalte beløb til din konto inden for få dage.

 

Godt råd

Gem altid kvitteringen for returnering af din vare til KayCee Copenhagen.  Derfor er det også vigtig,  at du benytter dig af vores aftale med GLS, således at alle ved, at din forsendelse er i systemet og at vi kan behandle den rettidigt.

Returnering skal ske til :

KayCee Copenhagen

Vendersgade 31

1363 Kbh. K

Reklamationsret

I henhold til forbrugerloven vedr.  fabrikations- og materialefejl yder KayCee Copenhagen 2 års reklamationsret. Dette gælder hvis varens er anvendt efter foreskrevne anvisninger eller generel normal brug.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået fejlbetjening, ingen vedligeholdelse som anbefalet i brugsvejledninger, voldsom behandling af varen eller uautoriseret indgreb.

Specielt for naturprodukter som pels : Det er meget vigtigt, at du iagttager de råd,  vi giver omkring brug og opbevaring af pels produkter. Se venligst vores vejledning vedr. pels på undersiden “Product care

 

 

 

Hvad gør du, hvis du mener at have en berettiget reklamation ?

Ønsker du at reklamere over en vare, skal dette gøres indenfor rimelig tid, efter du har konstateret fejl eller mangler. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig.

Venligst vær opmærksom på vores “Product care “, og specielt på at pels, som alle andre naturmaterialer, kan falme, hvis de udsættes for direkte sollys, eller kraftig elektrisk lys i længere tid.. Vores reklamations garanti omfatter ikke skader på produktet, der skyldes den slags påvirkninger.

For alle andre defekter har du ifølge forbruger lovgningen 2 års reklamationsret fra den dag varen er modtaget. Husk at gemme din kvittering.

Du er altid velkommen til at kontakte os ved spørgsmål.
Når du kontakter KayCee Copenhagen, bedes du oplyse følgende:

Navn

Email

Varens navn

Fakturanummer og dato for modtagelse af varen

Hvilket problem der er opstået

Kopi af kvitteringen.

Herefter får du et reference nummer/navn, der sammen med varen returneres for reparation, ombytning eller efter aftale om en refusion (kreditering) eller en eventuel dekort.

KayCee Copenhagen betaler naturligvis  forsendelsesudgiften, hvis reklamationen er berettiget og, at der aftales forsendelse med vores faste logistik partner.

 

Godt råd

Få altid en kvittering fra den aftalte fragt leverandør. Det er din forsikring for, at varen kan erstattes i tilfælde af bortkomst eller ødelæggelse under fragten. Endvidere skal du huske, at en vare skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og ikke mindst indeholde varens oprindelige indpakning samt indhold.

BEMÆRK: KayCee Copenhagen modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

 

Udebliver dine bestilte varer

Ved fejl, mangler eller eventuel udeblevne leverancer, venligst ring eller skriv til os:

MAIL: info@kaycee.dk

TELEFON: +45 20649969

De bedste hilsner fra
KayCee Copenhagen

10931411_1577063479172144_1573556322272751251_n

 

  • KayCee Copenhagen | CVR: 29 87 22 01 | Vendersgade 31 5.tv, 1363 Kbh.K - DK | Tlf.: 20 64 99 39 | info@kaycee.dk

  • dankort visa_electron mastercard_xs maestro-xs jcb-xsamerican_express paypal